E richieste di i cunsumatori stanu spostendu l'attenzione di l'industria automobilistica - un impattu chì u mondu prestu noterà in u 2023. Sicondu i recentiStudiu di Visione di l'Ecosistema AutomobilisticudaZebra Technologies, i cumpratori di vitture cercanu avà principalmente a sustenibilità è u rispettu di l'ambiente, ciò chì porta à un interessu crescente per i veiculi elettrichi (VE).
Hè quì chìindustria di u stampaggio à iniezione di plasticavene in. Cù a capacità di utilizà diversi materiali per pruduce cumpunenti automobilistici, i pruduttori di vitture si rivolgeranu à sta industria cum'è a suluzione. Da i metudi di risparmiu energeticu in i pezzi di u prucessu di fabricazione à i pezzi di diversi culori per i veiculi elettrichi, u stampaggio à iniezione di plastica d'alta precisione hè a risposta.
Vantaghji di e materie plastiche stampate à iniezione per l'automobile
Mentre u costu di pruprietà di i veiculi elettrichi cuntinueghja à calà, si prevede chì i veiculi elettrici occuperanu u 50% di u mercatu automobilisticu da u 2030. Questu hè in parte perchè i vechji mudelli di veiculi elettrici eranu assai pesanti, ciò chì limitava a so efficienza. Intantu, i novi mudelli utilizanu plastiche durevuli è stampate per infezioni invece di materiali più pesanti, cum'è l'acciaiu è u vetru, chì sò assai più ligeri è, dunque, più efficienti.
Altri progressi in a sicurezza automobilistica includenu l'usu di plastica aranciu in i veiculi elettrici. Per i cumpunenti stampati in plastica automobilistica, a plastica aranciu hè chjave per a prutezzione di sicurezza à alta tensione. Quandu si travaglia sottu à u cappucciu di un veiculu elettrico, questu culore di plastica à alta visibilità hè u megliu modu per evità una situazione periculosa, postu chì alerta i meccanici è u persunale di i servizii d'emergenza di l'alta tensione.
Prucessi sustenibili per pezzi sustenibili
Cumpagnie di stampaggio à iniezione di plastica, cum'èPlastiche Chemtech, anu integratu a sustenibilità in e so operazioni quotidiane. Usanu un sistema di scambiu di calore à circuitu chjusu, induve l'acqua aduprata in i so prucessi di fabricazione hè raffreddata per cunvezione, filtrata à u 100%, è poi messa in funzione. Intantu, altre cumpagnie piglianu a so acqua fora di l'edifiziu è utilizanu un ventilatore per raffreddà l'acqua, ciò chì l'espone à contaminanti, cum'è a terra è i detriti.
E misure di risparmiu energeticu sò ancu impiegate per mezu di l'azionamentu à frequenza variabile (VFD). Stu tipu d'azionamentu di u mutore permette à i sensori interni di cuntrullà a velocità è a coppia di u mutore. Quessi sensori permettenu à e pompe di sapè a dumanda di rallentà o di accelerà, risparmiendu una quantità significativa d'energia.
Resine biodegradabili per una pruduzzione ecologica
Intornu dapoi uprincipiu di u XXu seculu, e resine plastiche biodegradabili sò ben cunnisciute per a so durabilità, e so proprietà di resistenza à u calore è a so capacità di esse un isolante elettricu. Quandu sò aduprate in u stampaggio à iniezione di plastica, assai à u cuntrariu di a plastica petrochimica tradiziunale, "e plastiche biodegradabili ùn liberanu micca carbone in l'ambiente dopu l'usu, [postu chì] u carbone ùn hè micca adupratu in a fabricazione iniziale è ùn hè micca un sottoproduttu mentre si degrada", scrive.SEA-LECT Plastics Corporation.
In u 2018, e cumpagnie automobilistiche cum'è Ford anu cuminciatu à testà i bioplastici per rende e vitture più leggere è migliurà l'efficienza di u carburante. I trè principali bioplastici utilizati in l'industria automobilistica attualmente includenu i bio-poliammidi (Bio-PA), l'acidu polilatticu (PLA) è u polipropilene biologicu (Bio-PP). "À a luce di a diminuzione di e risorse fossili, di l'imprevedibilità di i prezzi di u petroliu è di a necessità di veiculi più economici è efficienti in termini di carburante, i bioplastici sò salutati cum'è unu di i migliori materiali di rimpiazzamentu per i plastichi è i metalli", scrive.Thomas Insights.
Data di publicazione: 12 di lugliu di u 2024